09 febr. La importància de la nostra imatge personal és una realitat.
Amb les noves plataformes de comunicació, que potser no són tan noves, la nostra presencia, ens dóna accés a presentar-nos de manera diferent al món i a les oportunitats professionals.
Aconseguir que la nostra imatge projecti els valors que volem, no és tasca senzilla, requereix esforç i d’una estratègia de branding personal cuidada.
Podem identificar de manera senzilla qualitats que et diferenciïn com a professional, i valorar realment si el missatge actual s’adapta a nosaltres.
Diferenciar-nos en el sector, hem de preguntar-nos sobre la competència, per destacar sobre els altres o potenciar algun concepte del sector per millorar-lo.
Mirar d’estar presents en esdeveniments i activitats imprescindibles en l’agenda del teu sector. Hi ha cites ineludibles on hem de fer-nos visibles perquè se’ns segueixi tenint en compte. És un lloc perfecte per fer networking i seguir donant força al nostre branding personal-professional.
Ser considerat en el sector ens posiciona. Aconseguirem confiança en usuaris, premsa, comunicadors especialitzats…, ja que tindran en compte la nostra opinió.
Però ningú millor que nosaltres per representar-nos a nosaltres o negoci. Hi ha aspectes que no hem de delegar. Si volem que el nostre branding sigui consistent no deixem assumptes d’importància en mans d’altres persones. Ningú defensarà el concepte com nosaltres.