29 gen. La importància de la imatge corporativa.
Una empresa no és només el que ofereix i ven sinó també el que es percep d’ella.
I és obvi que la identitat corporativa d’una companyia passa per la indumentària dels seus empleats, ja que aquesta els fa recognoscibles.
Els teus empleats han de vestir d’acord amb l’estil de la companyia, el logotip de ha de tenir els colors que emetin el que vols projectar, per exemple: si és una empresa és enèrgica o alegre, el taronja estaria bé, però si és més formal, el blau és ideal.
Una aparença memorable (a través de colors, materials, tipus de peça) proporciona una impressió positiva del negoci alhora que transmet confiança, genera professionalitat, i fomenta el treball en equip. La imatge corporativa també permet als treballadors tenir un sentiment de pertinença més gran, el que produeix beneficis en l’organització.
Proporcionar una imatge sòlida i representativa de l’activitat i filosofia de treball, és fonamental a l’hora de posicionar-se al sector i diferenciar-se de la competència. Tenint en compte que la identitat corporativa és un valor en alça, és important que les empreses la reforcin, ja que permet projectar la imatge desitjada i es converteix en un factor determinant per als potencials clients.
Recorda, no hi ha una segona oportunitat per a crear una primera impressió.
Sal de Mar, gener 2020.