01 oct. Imatge personal, una de les claus per l’èxit
Us sona que quan busquem alguna cosa a internet i arribem a un web, tenim 10 segons per saber si continuem al web o abandonem, dependrà de diversos factors, entre ells la imatge de la web, en els negocis, com en la vida real, les primeres impressions ho són tot. Sabies que els altres ens jutgen al cap de 20 segons d’haver-nos conegut?
Serietat i distància, proximitat i confiança, jovialitat i dinamisme … En funció del tipus de negoci en el qual ens trobem pot ser clau que la nostra imatge transmeti uns valors o altres. La teva imatge no només té a veure amb tu, té a veure amb com els altres relacionen la teva imatge. Al cap i la fi els altres són els que et defineixen, per aquesta raó has de ser conscient de quina informació els estàs donant sobre tu.
Algunes persones triguen hores practicant el que diran en una entrevista, en una presentació o en una cita de negocis; però, obliden la seva aparença personal sense tenir en compte que més del 90% de la decisió d’altres pel que fa a les nostres propostes, depèn del llenguatge no verbal.
En l’àmbit professional, una bona gestió de la teva imatge personal serà fonamental per projectar confiança, credibilitat, honestedat, professionalitat, compromís, serietat, lideratge i tots aquells atributs tan desitjables en un professional. O tot el contrari.
L’assessora d’imatge ajuda a la imatge externa d’una persona, producte o organització, per potenciar les qualitats personals i / o grupals. L’assessora d’imatge analitza al client, des de la imatge fins als dots comunicatius, i el context en què es desenvolupa. Un cop obtinguts els resultats de l’anàlisi, desenvolupa una estratègia per destacar els punts forts de la persona i dissimular els febles.
L’objectiu és que el client tingui una presència correcta davant el públic al qual s’adreça.
Sal de Mar, octubre 2018.