imatge personal clau en la imatge de marca

La teva imatge personal clau en la imatge de marca

La importància de construir una imatge de marca per a la teva empresa, invertir en una bona pàgina web i tenir una estratègia de xarxes socials, sabem que avui dia és el tot si vols comunicar amb total efectivitat. Moltes vegades la teva marca personal ets tu, així doncs necessites d’una bona imatge personal.

Aquella que transmet i projecta informació a través de la imatge externa, expressió i actitud. Dóna informació de la teva personalitat, gustos, habilitats i valors. Requereix autoconeixement dels codis de la imatge personal, per gestionar-los de forma integral i poder transmetre un missatge coherent, eficaç i natural en qualsevol entorn o activitat.

La marca personal serveix per donar-te a conèixer com a referent d’alguna cosa o expert d’algun sector a través del teu perfil personal/professional. Requereix autoconeixement (dafo), gestió de la imatge personal i la seva comunicació, a més de saber para quina i perquè (objectiu). I a partir d’aquí cal marcar una ruta de treball Online i Offline (estratègia).

La imatge personal amb estratègia o no, informa constantment i ningú pot evitar projectar una imatge i comunicar. Poques vegades, hi ha una segona oportunitat per projectar una primera impressió, per transmetre i projectar les qualitats oportunes. Controlar-la, bàsic per als teus èxits personals i professionals.

 

Una marca ofereix “alguna cosa” i és triada per la seva fiabilitat, especialització, prestigi, resolució, etc. La marca personal no és diferent, és utilitzada per buscar diferenciació i visibilitat a treballs, estudis, coneixements, entreteniments, etc. La Marca personal no es construeix en un dia, requereix constància i perseverança.

Tingues cura de tot el que surt a les xarxes socials sobre tu. Els clients fidelitzats sabran valorar les teves opinions i miraran atentament els continguts que comparteixis. Qui encara no et conegui, arribarà als teus perfils si els missatges estan ben definits a través de hashtags i resulten atractius, tant pel que fa al text com a la imatge.

Sigues tu mateix/a i comunica’t. Recorda que qui parla ets tu, no la marca de la teva empresa. Per temes corporatius ja disposes d’altres espais. Fes-ho teu, comenta una obra de teatre que has anat a veure, o comparteix un article inspirador sobre viatges. Cal humanitzar la teva marca personal perquè tinguis una veu pròpia. I recorda que els perfils a les xarxes no serveixen de res si no són actius i hi ha interacció entre els usuaris.

 

Sal de Mar, desembre 2020.



×

Hola!

Contacta amb nosaltres a través de Whatsapp o envia'ns un email a mar@saldemar.cat

× Et puc ajudar?