10 des. GIRONAZON
GIRONAZON
Una web en clau femenina per impulsar productes i serveis locals.
La pàgina creada per l’Associació Gironina d’Empresàries entra en línia amb un catàleg de més d’un centenar de propostes.
Una finestra virtual, i en femení, que des de Girona s’obre al món. L’Associació Gironina d’Empresàries (AGE) ha posat en línia Gironazon, una web que neix amb la voluntat de potenciar les empreses del territori liderades per dones, impulsar els seus productes i serveis arran de la pandèmia i reivindicar-se davant el gegant del comerç electrònic. El logotip del projecte, diferents punts que s’uneixen sobre un cercle que recorda el globus terraqui, i el color corporatiu –lila blavós- ja són tota una declaració d’intencions. “Ara més que mai tenim la necessitat d’unir-nos”, diu la presidenta de l’AGE, Maria Rosa Agustí. Gironazon ja inclou unes 140 propostes de gastronomia, noves tecnologies, benestar o màrqueting, entre d’altres.
Des del 1994
L’AGE és una associació empresarial i professional constituïda per a la coordinació, representació, gestió, foment i defensa de les dones empresàries i directives. Nascuda el 1994, el seu objectiu és donar suport i promoure el desenvolupament ple de la dona en la seva condició d’empresària, professional o directiva.
S’adreça tant a empresàries (propietàries, sòcies o accionistes) com a dones que tenen càrrecs directius o de gerència. L’AGE, que és sòcia col·lectiva de la patronal Pimec, compta actualment amb unes 150 associades. Agustí destaca, sobretot, el nexe que s’ha creat entre elles. També a l’hora d’afrontar la pandèmia, cosa que ha fet que aquests últims mesos l’AGE hagi sumat noves associades.
Sal de Mar desembre 2020.