La imatge corporativa sobre paper

Una bona imatge corporativa projecta significació, història i valors de la nostra empresa.

És molt important el procés de disseny d’identitat corporativa, que pot ser des de la seva creació de zero o la millora d’una ja existent. Actualment, els experts som capaços de reconèixer una determinada imatge d’una empresa amb tan sols llegir el seu eslògan o veure el disseny del seu logotip. Ens és possible interioritzar els valors i característiques intrínseques a un producte, sense ni tan sols adonar-nos-en? Com és possible?

Això és possible gràcies a la combinació d’elements del disseny gràfic amb elements comunicatius. Aquesta barreja, també coneguda com a “branding”, és la que aconsegueix que l’ésser humà recordi la combinació de text-imatge justa. Les empreses han de treure profit d’això, contractant a agències de publicitat creativa com la nostra que siguin capaces de dissenyar una imatge corporativa d’èxit.

La imatge corporativa no es refereix només a elements visuals, sinó que és moltes coses més que convé tenir en compte. Una bona imatge corporativa projecta significació, història i valors de la nostra empresa. Ens referim al disseny del logotip, evidentment, però també a la càrrega verbal i dialèctica, al disseny gràfic de la resta d’elements, als factors psicològics o accions que volem despertar en el client, als vincles emocionals, etc. És una cosa intangible, atès que fa referència a la percepció que l’audiència té de la nostra empresa. Una combinació de la nostra identitat i actituds empresarials.

Avui en dia, ja no en tenim prou amb el logotip i els colors, sinó que hem de tenir clar que hem d’estar presents a les xarxes socials i el món online, per estendre i treballar la nostra imatge corporativa i que ens dona identitat a través de nous canals i, per tant , arribant a nous potencials públics. Una bona imatge en línia, com ja va ocórrer amb els vells suports, pot ajudar-nos a distingir-nos de la competència (no tothom inverteix encara en el World Wide), donar més presència a la representació visual de valors o facilitar el reconeixement de la marca i el seu logotip en qualsevol situació.

Els professionals treballem amb tots els elements que poden ser susceptibles de ser part de la imatge corporativa d’una empresa, com ara nom i logotip, l’eslògan o la tipografia i colors. Els nostres experts en publicitat creativa entenen que un bon nom, cridaner i fàcil de retenir facilita la comprensió de l’empresa, que una frase breu (eslògan) és capaç de sintetitzar els beneficis d’un producte, o que l’ús adequat d’una família tipogràfica pot ajudar-nos a arribar a una tipologia de públic concreta. No perdis més el temps i millora des de ja la teva imatge corporativa. La teva empresa i negoci ho agrairan.

Sal de Mar, juny 2020.

Tags:


×

Hola!

Contacta amb nosaltres a través de Whatsapp o envia'ns un email a mar@saldemar.cat

× Et puc ajudar?