07 abr. El món de la imatge vist des d’altres cultures
El món del personal shopper, no és només conèixer el sector de la moda en l’àmbit més proper que ens deixen i porten les grans marques, una part molt important és conèixer la persona que li aportarem els nostres serveis per tal de poder projectar-la en els seus entorns. Llavors podem dir que El primer pas és conèixer tot el que aquesta persona ha de dir d’ella mateixa per tal d’aconseguir el seu objectiu.
Fins aquí tot ok, no? Però si ens transportem fora de les grans marques i de la moda com la coneixem per anar en un sector més cultural, trobem una nova normativa sobre les formes i maneres, els protocols canvien per adaptar-se a una normativa, que ens fa pensar que la importància de vestir i comunicar ha estat arrelat des de sempre.
Com a professional encara no m’he trobat personalment en haver d’assessorar sobre les teles estampades, cosides i brodades per l’elaboració d’un quimono o gel·laba, però de seguida que tingui l’oportunitat sereu els primers a saber-ho.