13 oct. Qui ets?
La creació de la marca personal.
Quan parlem de marques sovint tendim a pensar en les empreses. Però què passa amb la nostra marca personal?
Molts s’afanyen a descartar aquesta idea, però en una època on la nostra activitat digital pot crear una empremta fins i tot abans que obrim la boca, la marca personal s’ha convertit en la realitat d’avui.
La marca personal és el procés pel qual ens comercialitzem nosaltres mateixos als altres. No t’equivoquis; la marca personal no és sobre l’autopromoció, i no és una estratègia de jo, jo, jo! Es tracta d’afegir valor a fi de destacar de la multitud.
Pensem com una marca.
Les marques de les grans companyies ens comuniquen algun valor, si ens fixem en apple o google ells ens ofereixen solucions i innovació tecnològica perquè la nostra vida sigui més fàcil. Però que passa quan ho enfoquem en la marca personal, que diem nosaltres mateixos i que transmetem als altres?
Ser sincer en nosaltres mateixos ens pot donar una resposta de com pensem que ens veuen els altres, però si ho preguntem algú de confiança, ens dóna la mateixa resposta?
Pregunteu-vos què és el que volem que la gent pensi quan sentin el nostre nom.
Un cop identificada la forma que desitgem ser percebuts pels altres, és el moment de treballar en la marca personal.
Pensem que la primera impressió costa molt canviar-la per això em de cuidar els detalls el més possible.
Aquestes percepcions visuals no només es basen en el que veiem davant nostre, depèn també de la informació digital que recopilem d’una persona. Tota la presència online contribueix a la imatge personal que s’està construint.
Abans de començar la comunicació amb els altres, s’ha de tenir molt clara la nostra marca i com diferenciar-nos dels altres o d’afegir valor. Les persones que reben malament la marca personal es pregunten amb qui s’està tractant realment.
La marca personal és sobre tot ser autèntic, saber quins són els nostres punts forts. El missatge que les persones busquem en l’àmbit personal o professional és un tracte amb confiança i la construcció de relacions duradores.
Quan la nostra imatge personal i marca s’envolta d’altres marques això contribueix en enfortir-nos com a marca.
Amb això vull dir que ens hem d’envoltar de persones amb les quals compartim el mateix viatge i inquietuds professionals.
No subestimis el poder que la teva imatge té en tu mateix com en els altres i com et pot ajudar en el teu dia a dia.
A Sal de Mar treballem amb tu i per a tu.