QUÈ DIU LA MEVA FOTO DE PERFIL? MILLOR SI…

TERCERA PART: MILLOR SI…

La setmana passada vaig deixar a l’aire unes quantes preguntes, avui toca respondre… algunes!!!

Vols saber què diu la teva imatge externa?

La indumentària: el primer que hauríem de tenir en consideració és oferir un aspecte de pulcritud. Tot net, planxat, a la teva talla i en bon estat de manteniment. Sembla obvi, oi? Doncs te’n faries creus del que es troba pel ciberespai!

En termes generals, si esculls una indumentària de línies rectes transmets valors com la seriositat, seguretat, rigidesa, eficàcia o respecte, entre d’altres. En canvi si esculls una indumentària amb línies sinuoses el que transmets és accessibilitat, proximitat o dolçor.
No comunica el mateix una americana estructurada, amb muscleres, solapes en punxa i en un teixit rígid que una americana de punt, sense muscleres ni estructura i que tingui les solapes amb un final arrodonit.

Els colors: Tan càlids com freds dependrà de la mesura, la tonalitat i com harmonitzin amb la teva pell.
Els càlids, tots aquells que van del vermell al groc, van units als estats emocionals més vius. En general s’associen a qualitats positives, ja que provoquen la sensació d’alegria, activitat o calor. Ull, però, que portats al costat extrem et porten directament a transmetre excessiva agressivitat o competitivitat.
El rosa, per exemple, és un color que afavoreix l’amabilitat i la proximitat però el vermell, en canvi, pot enviar un missatge de perill!
Els colors freds són aquells que es troben entre el blau i el verd, i també considerem fred el violeta.
En general solen transmetre seriositat. Qualitats com serenitat, tranquil·litat, respecte, estabilitat o maduresa. Però, com els càlids, també tenen les seves connotacions negatives. “Mal portats” poden donar el missatge de passivitat, llunyania o rebuig.
El violeta, per exemple, parla de poder però també de vanitat. El blau, tot i ser el més intemporal, ens pot transmetre una qualitat o altra depenen de la tonalitat. I n’hi ha cap a 110 de diferents!
El blanc sempre serà transparència i el negre … El negre és un article sencer! Un altre dia.

Pentinat i/o maquillatge: Tenyit, treballat o natural? Cada aparença projectarà una imatge diferent de tu. Com ja he dit abans, per sobre de tot, pulcritud. El cabell net, sa i en ordre. Això és el mínim que espera veure tothom. Partint d’aquí, si portes el cabell amb un tallat o color “clàssic” és ben diferent el missatge que transmets a què si el portes amb un tallat o color atrevit. En el pentinat i en el maquillatge, com amb la indumentària, funcionen de la mateixa manera els missatges que transmeten les línies rectes i ondulades. Més distància les unes i més proximitat les altres. Segons sigui el teu rostre i el teu objectiu pots compensar o potenciar el missatge mitjançant el cabell i el maquillatge.

Què és un captador d’atenció?: doncs talment això, un captador d’atenció. L’utilitzem per guiar els ulls de la persona que ens mira a un lloc concret i potenciar o neutralitzar un aspecte determinat. Complements, pentinat i maquillatge tan ens serveixen per “ressaltar” un tret que ens interessa que coneguis com per “dissimular” el que no ens interessa que coneguis.
Tan si la finalitat és reforçar un missatge corporatiu com si el que pretenem és que no es fixin amb el nostre nas, per exemple, el captador d’atenció que toca i a on toca és de gran ajuda.
Conta, UN captador, màxim TRES si saps crear el recorregut, sinó acabem marejant i confonent a qui ens mira.

La setmana vinent, la resta de preguntes.
I la teva expressió gestual?
Quina postura has escollit per presentar-te online?:
Què ens transmet la posició del teu cos, del teu rostre i de les teves mans?
Que gaudiu d’un bon assolellat cap de setmana!!!



×

Hola!

Contacta amb nosaltres a través de Whatsapp o envia'ns un email a mar@saldemar.cat

× Et puc ajudar?